Here is a description of your company. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut dapibus, felis id malesuada blandit, turpis lacus vehicula risus, quis rhoncus libero.

Eesti spaade ülevaade - Noorus Spa

•  “Lähme Saaremaale!”
  • ”Liiga pikk sõit. Liiga palav.”
  • ”Lähme Tartusse”
  • ”Alles käisime.”
  • ”Bronnisin Noorus Spa Narvas!”

Mina ei olnud kunagi Narvas käinud ja “tunne Eestimaad” on ikkagi oluline.  Lisaks olin kuulnud palju positiivset sealsete Spa hotellide kohta.

Seekord langes meie valik Noorus Spa kasuks, mis booking.com lehekülje tagasiside põhjal peaks olema hetkel Eesti nr 1 Spa.

Narvast ei ole mul midagi pikalt kirjutada. Läksime, parkisime, vaatasime keskust ja meile aitas. Liiga palav oli selleks, et niisama Narvat uudistama hakata. Nägime linna sissesõidul ja keskuses viibides juba piisavalt. Täitsa teistsugune Eesti on küll, aga tundus piisavalt huvitav, et vähe normaalsema ilmaga ikkagi uuesti avastama minna. Kunagi. Ehk.

Noorus Spa asub Narva-Jõesuus, kohas, mis võiks olla võrreldav näiteks naabrite Jurmalaga...
... aga ometi võrrelda ei anna.

Tahaks öelda, et Narva-Jõesuu on täiesti avastamata pärl. See küll kubiseb mahajäetud ning korrastamata hoonetest, aga samal ajal on seal pikk ja ilus rannajoon ning rabav loodus.
Google Maps aitas meil hotelli üles leida.

Fuajee oli suur ja avar. Pigem moderne kui hubane. Jõudsime tund aega enne ametlikku check-ini ja meie õnneks oli meie tuba valmis. Teenindajad olid sõbralikud ja olenemata tugevast aktsendist, said nad oma tööga väga hästi hakkama.

Meie tuba asus kolmandal korrusel, oli rõduga ning merevaatega. Puhas ja ilus.  Lapsevoodit me ei palunud, aga see poleks vist sinna ka mahtunud, ei tundunud, et piisavalt ruumi oleks.

Olime terve hommiku seigelnud ja kõhud väga tühjad ning esimese asjana pärast toa ülevaatamist tahtsime leida söögikoha.  See ei olnud üldse kerge. Tundus, et kõik söögikohad, mida internetist leida suutsime, olid hotellide omad.

Otsustasime minna itaalia köögiga restorani Gioventu, mis on Noorus Spa sõsarhotellis Liivarand. Õues oli meeletu palavus, aga sellegipoolest otsustasime minna sinna jala (see oli nii 600 m kaugusel). UE magas kõhukotis. Jõudsime Gioventu restorani ette ja astusime sisse lootuses saada lõpuks süüa ja leevendust palavusest. Seal restoranis oli vist isegi kõrgem temperatuur, kui õues.
Olles juba korisevate kõhtudega seal, istusime siiski maha ja ootasime menüüd. Teenindaja mainis meile menüüsid andes, et ooteaeg on nii 40 minutit. Seal oli veel umbes 4-6 inimest peale meie. Millest selline ooteaeg? Hea küll, me veidi vingusime omaette, aga leppisime olukorraga. Peaasi, et süüa saab.
Võtsime pastat - mina ravioolid  ning MUEL tellis pasta carbonara.

Ooteajal ärkas UE ning oli loomikult üpris higine ja sugugi mitte hea tujus. Restoranis oli lastenurk, kust saime UE jaoks erinevaid mänguasju, et üritada ta tuju üleval hoida. Palavus oli tõepoolest kohutav. (Mulle, kui tõelisele talve armastajale ja Põhjamaa neiule on selline suvi piinav. Ka Muel armastab talve. UE on ikka täiesti meisse).
Toit saabus kiiremini, kui algul mainiti ning nägi hea välja. Maitse kohta seda öelda ei saanud.
Sõin paar väga jahust raviooli kuiva ja jahuse täidisega, mis olid piimases kastmes. See ei olnud maitsev. Ausalt. See oli kohutav. MUELi carbonara oli väheke etem, aga ma ei soovitaks seal pastat võtta. Muude toitude osas ei oska kommentaari anda.

Lõpetasime veerandik toitudest ning lahkusime.

Jalutasime tagasi Noorusesse mööda randa. See oli hea ja rahustav. Rahvast oli umbes 70% vähem, kui Pirital halva suvise ilmaga.  Oleksime oodanud sellisel vapustaval rannajoonel näha erinevaid rannabaare ja lõõgastusalasid, muusikat ja melu. Oli vaikne ja rahulik.

Jõudsime tagasi hotelli ja MUEL pidi jääma UEga tuppa kuni mina naudin lõõgastavat protseduuri "kivi looduslik jõud".

Spaa osas võttis mind vastu rõõmsameelne administraator ja palus mul istuda ja oodata. Lisaks minule oli seal veel kaks inimest, noor paarike. Üldse tundus hotellis palju pealinna noori eestlaseid olevat. Popp koht.

Massöör tuli mulle vastu ning juhatas massaazi tuppa. Kõik oli iseenesest ilus ja hea, aga peale rasedust on mu nina väga tundlik ja ma tundsin terve aja seal massaazilaual olles mingit imelikku lõhna. Massaaz oli väga hea ja mõnus, aga ma ei saanud seda lõhna eirata. See oli nagu pikaks ajaks hunnikusse seisma jäetud niiske pesu. Protseduur ise oli väga hästi läbiviidud ja  kuna ma pole enne kuumade kividega massaazi saanud, siis jäin väga rahule.

Läksin tagasi tuppa ja leidsin sealt mureliku näoga MUELi ja UE, kes tema süles ilusti magas. Sättisime massaazi aja nii, et UE selle ajal magaks, aga UE oli otsustanud hoopis terve aeg MUELiga jonnida ja jäi magama vahetult enne minu tagasijõudmist.  Jagasin muljeid ja imetlesime oma imearmast last.

Kui UE uuesti ärkas, siis sättisime end lõpuks hotelli veekeskuse poole. Riietusruum oli meestel ja naistel ühine, olid ka kabiinid riietumiseks. Väga mugav. Duširuumis me beebivannidele ja muule taolisele tähelepanu ei pööranud kuna meil oli plaan minna peale veekeskust tuppa pesema. Enne basseini käisime UEga koos lihtsalt duši all.

Astusime veekeskusesse ja olime esimesest silmapilgust lummatud. Meid teretas koheselt saunade ala, mille keskel ilutses suur madal soojemapoolse veega bassein. Sinna me ka läksime ja ootasime MUELi, kes meist natukene maha oli jäänud.

MUELi saabudes tegime UEga saunade ringi. Saunad olid väga head! Pole mitte midagi öelda. Tõesti head olid.

Võtsime sihiks lastebasseini, mis asus eraldi ruumis. Lastebasseini ääres oli suur valik erinevaid abivahendeid lastele ujumiseks. Kaasaarvatud kaelarõngas beebidele ning beebide pükstega ujumisrõngas. Võtsime selle kaela oma kasutusele ja UE oli täiesti pööraselt rõõmus. Talle pakkus selle rõngaga ujumine tohutult elevust. Veendunud rõnga ohutuses ja UE hakkamasaamises, lasime UE lahti ja ta sai ise oma jalgadega end ringi ujutada.

Liigselt me seal aega ei veetnud , liikusime edasi. Läksime peabasseini. Seal meeldis UEle veel rohkem. See bassein ei olnud küll kõige suurem (näiteks Tallink Spa basseinid on suuremad), aga seal oli nii mitmekülgne kujundus, et märkamatult oli meie keskusesse jõudmisest möödunud peaaegu tund. Peabasseinis oli kiirevoolu rada, mida me mitu korda UEga läbisime, teda igal korral erinevalt kinni hoides, olid purskkaevud, oli suur kosk, sild. Olid need veesurve kohad.

Super. See oli fantastiline kogemus ja me käisime veel mitu korda seda veekeskust läbi kuni lõpuks tühi kõht tagasi tuppa meelitas.

Hotellis on kaks söögikohta. Restoran ja Pubi. Mõtlesime, et läheme restorani sööma, aga selle uksel öeldi meile, et kui kohta kinni pole pandud, siis on ooteaeg umbes tunnike. Mis Teil siin Narvas on mingi kokkulepe sellega või? Inimesi oli jällegi väga vähe ja kust otsast see ooteaeg siis nii pikk on? Lisaks olid hinnad võrreldavad Tallinna vanalinna restoranidega ja nii palju, kui me internetist lugesime, siis hinna ja kvaliteedi suhe ei pidavat olema tasakaalus. Tänasime ja läksime pubi poole.

Küsisime kohe menüüd ja lootsime näha seal mõnusalt kaloririkkaid fritüüritud snitsleid ja sibularõngaid ja muud taolist.... aga ei. Mitte midagi ei tekitanud isu ja jällegi ei tundunud hinnad seda väärt, et midagi  lihtsalt niisama sealt menüüst välja valida.

Aeg oli juba küllaltki hiline ja kõik rakendused ja leheküljed söögikoha leidmiseks läbi sirvitud, kuid ikka midagi ei sobivat ei suutnud leida. Lõpuks otsustasime, et jõuame enne sulgemist kohalikku Maximasse. Võtame lihtsalt suvalist nänni ja sööme voodis ja vaatame arvutist "Kurjuse kannul" (hotelli kohta oli Tv kanalite valik nigel). Me ei olnud ainukesed, kes selle kohaliku poe idee peale tulid. Maxima oli rahvast täis ja pooled letid juba tühjad.
“Hmm”
Narva-Jõesuu hotellid peaksid vist oma restoranide pidamises pisikesi korrektuure tegema.

Maxima ees oli ka puuviljalett, kust me saime maailma parimaid mureleid 4,5 eurot kilogramm. Need olid nii maitsvad, et siiani kahetseme, et pagasnikutäit koju kaasa ei ostnud.

Marssisime oma “head ja paremat” täis kilekotiga tuppa. Panime UE magama ja sõime ära umbes poole ostetust pluss kõik murelid ja kukkusime sügavasse unne.

Hommikul ärkasime UE rõõmsa jutustamise peale ja tundsime end hästi. Meie UE on juba nii suur ja tubli, et läksime koos temaga hommikusöögile hotelli restorani. Valik oli mitmekülgne ja kõik oli maitsev, täiesti priima!

Enne check-outi ja peale hommikusööki otsustasime veel käia veekeskuses, sest kes teab, millal uuesti nii hea kogemuse saab.

Oleme täiesti nõus nende arvustuste ja punktidega, mille Noorus Spa endale külastajatelt pälvinud on. Üleüldine kogemus oli absoluutselt positiivne. Ainuke kriitikanoot lendakski söögivõimaluste suunas, aga see ei rikkunud meie elamust.  Kiidame hotelli üldmuljet ning täname eriti peresõbraliku veekeskuse kogemuse eest.

Soovitame soojalt.

Plaanime kindlasti külastada ka teisi Narva-Jõesuu spaa-hotelle, kuid oleme kindlad, et Noorusega on raske võistelda.

Uuselublogi hindab Noorus Spad 5 palli skaalal hindega 4.5

• Hind on aus
  • Hotell ja Veekeskus on väga peresõbralikud
  • Hommikusöök on suurepärane
  • Standard toad on pigem väikesed